Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 08:14:19 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06025 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Lilli küla, 54 Karksi-Nuia - Lilli 
tee// 54 Karksi-Nuia-Lilli tee// Liiva// Masti (Viljandi maakond Mulgi vald 
Lilli küla Masti LILLI tugijaama sideühendus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kui rajatise ala jääb teekaitsevööndisse, palun 
kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27002823>  (menetlus nr: 
433988), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister